Aftellen kan beginnen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sandra Leeuw - WaarBenJij.nu Aftellen kan beginnen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sandra Leeuw - WaarBenJij.nu

Aftellen kan beginnen

Blijf op de hoogte en volg Sandra

20 September 2015 | Nederland, Utrecht

Het is een bizarre gedachten, maar precies over een week zal ik wakker worden in een nieuw bedje paar duizend kilometer verderop onder de beroemde tafelberg. Jawel ik zal wakker worden in Kaapstad.

Na een vlucht van maar 11 uur zal ik zaterdag 26 september 21.15 uur (lokale tijd) landen op het vliegveld in Kaapstad, waar iemand op me wacht om mij naar mijn nieuwe stekkie te brengen. Ik zal dan mijn nieuwe huisgenootjes ontmoeten wat ik ontzettend spannend vind! Hoe zullen ze zijn? Ik ben heel erg benieuwd! Ook ben ik benieuwd hoe het appartement uit gaat zien. Natuurlijk heb ik een indicatie van foto's, maar hoe het echt eruit gaat zien, mag ik volgende week ontdekken.

Zoals je kan lezen ben ik er helemaal aan het over weg dromen. Dat mag ook wel! De laatste afscheidfeestjes en Sandra-rot-borrel achter de rug te hebben gehad, is het maar een kwestie van aftellen en op vliegtuig gedumpt te worden. Ontzettend veel zin en de adreline gaat nu al door me lijf.

Na lange periode veel voorbereidingen te hebben gedaan, ben ik er klaar voor om Nederland te verlaten en een nieuw avontuur aan te gaan!!

• 27 September 2015 - 06:46

Astrid:

Nu dan toch eindelijk in ZA geland! Veel plezier en tot gauw